Service en onderhoud

Ons hart gaat sneller kloppen als we op cruciale momenten direct kunnen reageren en problemen en storingen snel kunnen verhelpen. Met een gevoel van eigenaarschap zorgen wij ervoor dat uw proces snel weer operationeel is. In prestatiegerichte adviesgesprekken kijken we graag naar de lange termijn en bespreken we de mogelijkheden rondom preventief, correctief of inspectief onderhoud.

U kunt op ons rekeken, als het gaat om:

  • Elektrotechnische installaties
  • Industriele automatisering
  • gebouwautomatisering
  • Beveiligingsinstallaties

Toegewijd service team + kennis uit specifieke klantenteams

Ons service team is dagelijks actief om alle klanten te ondersteunen bij mogelijke vragen, storingen en problemen omtrent technische installaties. Dit team wordt aangevuld vanuit andere multidisciplinaire klantenteams. Uitgebreide kennis van klant, locatie, installatie, hard- of software besturing is hierdoor geborgd. Onze kennis gedreven technici zijn flexibele, sociale teamplayers. Ze zijn communicatief vaardig en voelen zich uitgedaagd om u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Bij calamiteiten met veel impact trekken wij alles uit de kast om u zo snel mogelijk te ondersteunen, eventueel extra capaciteit of nachtwerk moet ervoor zorgen dat u uw bedrijfsvoering snel weer kunt voortzetten. Door vooruit te denken en proactief onderhoud in te plannen is correctief onderhoud als reactie op een storing verleden tijd. Soms is het onhandig als onze technici tijdens kantooruren langskomen, omdat dan de productie of uw bedrijf stilgelegd moet worden. Samen kijken wij dan naar een geschikt moment om de service of onderhoudswerkzaamheden uit te voeren.

Service en onderhoudsexpertises

  • Storingsdienst:  Van stilstand naar vooruitgang
  • Ondersteuning technische dienst : Flexibel inschakelen van ervaren vakmensen
  • Monitoring & beheer: van inzicht naar controle
  • proactief in onderhoud: Preventief, correctief of inspectief

We kennen ons klanten door-en-door

We streven ernaar om zo veel mogelijk dezelfde technici als eerste aanspreekpunt aan u te koppelen. Zij bouwen daardoor waardevolle kennis van uw installatie en processen op. Onze
mensen repareren, onderhouden, wijzigen en renoveren proces- en gebouw gebonden installaties. Om de beschikbaarheid van kennis met betrekking tot uw systemen te vergroten
krijgen onze mensen regelmatig extra trainingen, gecombineerd met een locatiebezoek. Hierdoor krijgen onze allround servicetechnici de competenties om snel en doeltreffend
storingen op te sporen en onderhoud uit te voeren.

Onze klanten

Yakult
De Drents Overijsselse Coöperatie
Habion
Service & Onderhoud